FAQ
Hieronder vindt je de meest gestelde vragen. Heb je nog geen antwoord gekregen op je vraag? Bekijk hier hoe je contact met ons op kan nemen!
De openingstijden van 22 juni zijn van 17:00 tot 00:00. Het adres is: Bredasebaan 1, 4744 RZ Bosschenhoofd.
BELANGRIJK:
Voor het evenement volgt u op de navigatie het volgende adres:
Bredasebaan 1, 4744 RZ Bosschenhoofd.
LET OP: NEEM AFRIT 20 (SINT WILLEBRORD) EN VOLG VANUIT DAAR DE PARALLELWEG.
NEEM NIET AFRIT 21 BOSSCHENHOOFD!
Reguliere bezoekers, navigeer naar punt B
Showcars/clubs, navigeer naar punt C
- Ik ben mijn tickets kwijt, wat moet ik nu?
Je kan je tickets opnieuw opvragen via deze link.
- Kan ik tickets voor iemand anders kopen?
Dat is geen probleem, tickets zijn niet persoonsgebonden.
- Kan ik aan de deur tickets kopen?
Jazeker, hou er wel rekening mee dat tickets aan de deur duurder zijn dan in de online voorverkoop.
- Ik ben verhinderd wat kan ik met mijn ticket doen?
Er wordt geen geld teruggeven op aangekochte tickets. Je kan je tickets wel verkopen.
- Kan ik mijn tickets ook voor een ander evenement gebruiken?
Nee, de tickets zijn evenement gebonden.
- Is een dragrace/vrij rijden ticket een entreeticket?
Nee, dit is een programmaonderdeel.
- Mag mijn hond mee?
Ja, Let wel op, honden kunnen schrikken van het harde geluid van de dragraces. Honden poep zakjes zijn verplicht ( Uitwerpselen dienen opgeruimd te worden )
- Mag ik een rugzak meenemen?
Ja, rugzakken zijn toegestaan.
- Wat is de minimumleeftijd?
Er is geen minimumleeftijd voor onze evenementen, let er wel op dat er tijdens onze evenementen veel luide geluiden zijn en dat er veel voertuigen in beweging zijn.
- Gaat het evenement door met slecht weer?
Met regen zal het evenement doorgaan, het kan zijn dat sommige programmaonderdelen hierdoor komen te vervallen in verband met veiligheid.
- Is er EHBO aanwezig?
Ja, deze is aanwezig.
- Waar kan ik het tijdschema vinden?
Je kan het tijdschema terugvinden enkele weken voor het evenement. Deze zal staan onder het ''programma''.
- Ik heb voorwerpen gevonden/verloren, waar kan ik terecht?
Dit is locatie gebonden. Je kan altijd contact opnemen met [email protected].
- Wat zijn de openingstijden?
16:00-00:00
- Kan ik op het evenemententerrein parkeren?
Op alle evenementen is een parkeerterrein aanwezig. Wel dient er een parkeerticket aangeschaft te worden.
- Sta ik met mijn showauto tussen auto’s die niet zijn geselecteerd?
Nee, auto’s met een regulier parkeerticket komen op een andere parkeerplaats te staan.
- Is er een fietsenstalling aanwezig?
Ja, deze is altijd in de buurt van de ingang van het evenement.
- Wat is het adres?
Het Breda Airport is gevestigd aan de Bredasebaan 1, 4744 RZ Bosschenhoofd.
Bereikbaarheid:
Route naar Breda Airport met de auto
Voor het evenement volgt u op de navigatie het volgende adres:Bredasebaan 1, 4744 RZ Bosschenhoofd
LET OP: NEEM AFRIT 20 (SINT WILLEBRORD) EN VOLG VANUIT DAAR DE PARALLELWEG
NEEM NIET AFRIT 21 BOSSCHENHOOFD!
- Is het evenement met het OV bereikbaar?
Kom je met het OV, check dan goed de reisplanner. Er is geen treinstation op loopafstand
- Is het toegankelijk voor mindervaliden?
De mate van toegankelijkheid verschilt per locatie, we streven ernaar om het voor iedere petrolhead toegankelijk te maken. Voor specifieke informatie neem contact op met: [email protected].
- Mag ik fotograferen?
Jazeker, het is toegestaan om als bezoeker te fotograferen op onze evenementen.
- Waar kan ik pers accreditatie aanvragen?
Dat kan via deze link. Let op: Minimale leeftijd voor de aanvraag is 18 jaar.
- Waar mag ik fotograferen op het evenement?
Er zijn bepaalde plekken waar je als bezoeker niet kan/mag komen. Denk hierbij aan de pitlane of autopleinen met omheining.
- Is een 402card alleen voor entree?
De 402card is alleen geldig als persoonlijk entreebewijs. Mocht je met de auto komen dan zal hier wel nog een parkeerticket voor aangeschaft moeten worden.
- Ik ben mijn 402card kwijt, wat nu?
Je kan contact opnemen via [email protected].
- Waar kan ik mijn showauto aanmelden?
Het is voor dit evenement niet nodig om je auto aan te melden. Je kan een showpaddock ticket kopen via de ticketshop.
- Waar kan ik mijn club aanmelden?
Om je als club aan te melden kan je een mail sturen naar [email protected] Graag in deze mail de clubnaam benoemen, het event waar jullie aanwezig willen zijn, en het aantal auto's dat aanwezig zal zijn.
- Ik heb nog geen reactie ontvangen op mijn aanmelding, wat nu?
Het kan zijn dat er enkele dagen overheen gaan voordat je reactie krijgt. Of je auto nu een goed- of afkeuring krijgt voor het evenement, je ontvangt altijd een mail.
- Hoe kan ik mijn club aanmelden?
Om je als club aan te melden kan je een mail sturen naar [email protected]. Vermeld hierin voor welk evenement je wil aanmelden, de clubnaam en het geschatte aantal auto's wat jullie verwachten mee te nemen.
- Is er een minimumaantal leden nodig voor een clubticket?
We proberen een minimum van 10 aan te houden, dit bekijken we per aangemelde club.
- Krijgen we met een club korting?
Als je club is goed gekeurd is dan ontvang je een kortingscode die de leden van de club kunnen gebruiken
- Kunnen wij met onze club bij elkaar staan?
We streven ernaar om clubs zo veel mogelijk bij elkaar te houden.
- Mijn club is goedgekeurd maar ik heb nog geen kortingscode gekregen, wat moet ik nu doen?
Neem hiervoor contact op met [email protected].
- Tot wanneer kan ik mijn club aanmelden?
In verband met het intekenen van een plattegrond kunnen clubs zich tot 2 weken van tevoren aanmelden.
- Mag ik eten/drinken meenemen?
Ja, het is toegestaan om eigen eten/drinken mee te nemen.
- Is er horeca aanwezig?
Op alle evenementen zijn er horeca punten aanwezig waar je verschillende soorten eten/drinken kan kopen.
- Hoe kan ik betalen bij de horecapunten?
Dit verschilt per locatie. Pinnen is overal mogelijk.